Mijn eerste reis - Reisverslagen van Loes Hendrika Bovin - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Loes Hendrika Bovin - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet..
Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Recente Reisverslagen:

19 April 2009

nieuwe foto's

23 Maart 2009

de toverfluit en de blauwe bergen!

17 Maart 2009

een of andere error ..

17 Maart 2009

nieuwe foto's

05 Maart 2009

een VEEL te lang bericht!
Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 39935

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: