het aftellen begint nu echt .. :| - Reisverslag uit Brussel (Jette), België van Loes Bovin - WaarBenJij.nu het aftellen begint nu echt .. :| - Reisverslag uit Brussel (Jette), België van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

het aftellen begint nu echt .. :|

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

18 Januari 2009 | België, Brussel (Jette)

jaja,

binnen minder dan 2 weken vertrek ik eindelijk naar Sydney, om daar bijna 4 maanden te gaan werken/genieten..

Bij deze heb ik ook een waarbenjijnu-website aangemaakt, waarop ik jullie probeer zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn leventje daar.. :)

als ge u inlogt op deze website, dan krijgt ge altijd bericht als ik hier iets nieuws post, altijd handig nein? :)

binnen 2 weken zit ik al op mijn dubbeldek-vliegtuig, dus de stress begint nu ook echt op te komen (ookal heeft da mss meer te maken met die kutexamens maaar bon :))

oke, genoeg voor nu.

groetjes!!

Loes aka Loesj aka Loeloe Rebelli aka Lisa Leeuwenhart ;)

  • 18 Januari 2009 - 16:29

    Willem :

    ken ik u?
    Ik kreeg dit in mijn mailbox

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 41307

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: