eerste foto's!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu eerste foto's!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

eerste foto's!!

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

08 Februari 2009 | Australië, Sydney

http://picasaweb.google.com/Loesbovin

daar zouden ze dus moeten staan, een kleine selectie van de fotos die ik tot nu toe getrokken heb al ..

morgen ga ik werken, EINDELIJK, vandaag blijf ik nog heel de dag binnen, t is buiten om te sterven !!

geniet van de fotos en tot de volgende !!

xx

(en Kaat ik mis u ook superduperhard en ILDDDD)

  • 08 Februari 2009 - 02:06

    Klaas:

    Succes op uw eerste werkdag, ge weet dat we allemaal voor u duimen.

    PS: Ik haat u want ik kan ni stoppen met Heroes te kijken en geraak zo nooit meer op tijd in m'n bed. :<
    PS2: Mijn eerste PS was langer dan mijn boodschap. :o

  • 08 Februari 2009 - 07:07

    Loes Hendrika Bovin:

    Klaas ge zijt ne sukkel; ge moet da ni op mij proberen te steken ! :D

    en duim maar heel hard ja !

    zeg ook maar tegen mama da k echt een viiiieze wonde heb tussen mijn tenen (damn you flipflops)

    groetjesss en DIKKE KNUFFELS voor Beooo

  • 08 Februari 2009 - 09:01

    Katja:

    Hey Loes! stuur mij is een bericht mieke, we moete afspreken he!!!! xxxx veel succes!!

  • 08 Februari 2009 - 12:41

    Amber:

    loesje,

    Het zijn mooie foto's en ze maken mij een klein beetje jaloers! Zo'n mooi weer en the opera house! :o

    Veel succes op je werk morgen...
    En ik wacht al op de volgende lading van foto's. :p

    kus

  • 08 Februari 2009 - 15:25

    N Jef & T Loes:

    What's in a name??? We zijn net terug van 23 km stappen en je foto's zijn een leuke en ontspannende verrassing om zittend te bekijken! We krijgen direct weer goesting om te vertrekken. Je hebt ook een uitstekend cameraoog. Maar van die vieze wonde tussen de tenen kunnen we niks zien - jammer... Blijf maar kieken - dan kunnen we meegenieten. En nu at work zeker?

  • 09 Februari 2009 - 01:08

    Melanouch ;):

    Oh Loesje, ik ben echt super jaloers :) Geniet ervan!En het gaat wel lukken ;) !xxx

  • 09 Februari 2009 - 20:37

    NoorDePoor:

    Juuw, de mama heeft gestuurd da we allemaal (is dus de familie) uw foto's moete bekijke... Fijn om te weten da in sommige delen van de wereld dus wel degelijk schijnt (in België is de zon momenteel defect). Koele foto's en hoop er nog meer te zien. Amuseert u nichtje !!! En Kaat als ge een schouder wilt om op te huile omdat uw zusje weg is... ik wed da die van Klaas nog wel vrij is.
    Veel snucsness Loes !!

  • 14 Februari 2009 - 07:44

    Uw Moeder:

    niks te vertellen daar down under? wij zijn wel wat nieuwsgierig hoor.

  • 16 Februari 2009 - 14:47

    Heike:

    Doe da goe daar Loesie!!
    Geniet er ten volle van :-P En stuur nie zo'n zomerse foto's terwijl het hier grijs regenachtig en kou is ;-) hehe
    Maar leuk te zien dat je het er goed kan vinden!!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen: 477
Totaal aantal bezoekers 41303

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: