en hier zijn we weer .. :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu en hier zijn we weer .. :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

en hier zijn we weer .. :)

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

06 Februari 2009 | Australië, Sydney

jaja, nog is een berichtje van Down Under ..

Ik ben vandaag van backpacker veranderd; en zit nu centraler, in Glebe (supergezellige buurt!) en 5 minuten met de tram van mijn werk ..

waar ik dus ook net voor de eerste keer geweest ben !! was superzenuwachtig; moest er om 12 uur zijn; en was gelukkig op tijd (iets te vroeg zelfs :D)

dus lieten ze mij binnen, was daar lekker fris (goed want ik zweette mij een ongeluk :D), en dan heb ik Raoul ( 1 van de 2 bazen ) ontmoet, wat gebabbeld, was supergzellig, heeft hij mij aan iedereen voorgesteld en dan mocht ik mee gaan lunchen, er was iemand jarig dus gingen ze naar (toevallig) een Belgian Beer Restaurant, was echt super .. Je zit daar dus met 8 van je collegas/je bazen; te babbelen over vanalles en nog wat, en dan bedoel ik echt ALLES, inclusief the gay and lesbian parade die binnenkort doorgaat hier in Sydney (en waar JAck ook in mee gaat lopen :D), penisses and vaginas, echt superlosse sfeer .. :D Het is echt zoals Raoul mij zei, iedereen is hier gelijk .. de sfeer is echt ideaal !!

Raoul heeft mij ook verteld wat mijn eerste taak gaat zijn .. ze hebben binnen een maand een soort "beurs", is eigenlijk een spa and pool beurs, dus Good Manors gaat daar staan om in het oog te springen; iets totaal anders te doen .. Dus hebben ze eigenlijk een "muur" van 10 bij 3 meter, die helemaal ingericht moet worden; en waar ik mij dus de komende weken mee mag bezighouden .. :)samen met een zekere Nouk (of Noek), die ik nog niet ontmoet heb, blijkbaar nogal een arty kerel; en ze vonden dus dat ik ook arty genoeg was, want op die muur moet dus ook kunst komen enzo, hele grote foto's e.d. .. SPANNEND HE :D

ik wou dus nu al dat het maandag was!

ik wou ook dat het al maandag was omdat het maandag EINDELIJK gaat regenen, t is hier blijkbaar de droogste periode sinds het begin van de metingen, t is nu 36 graden buiten; IK STERF JA, en zondag word het 45 graden ofzo .. kunt ge dus echt NI buitenkomen he ..

en ik al zeker ni want het nadeel aan alleen zijn is, er is niemand om uw rug in te smeren ! waardoor ik al een rode streep heb op mijn rug op de plaats waar ik dus NIET raak .. en da s nogal gevaarlijk dus blijf ik best uit de zon :) weet ook wel ni juist wa ik dan ga doen maar bon ..

ik wou een simkaart gaan kopen gisteren voor mijn gsm, moest ge daar een adres voor hebben .. mag nu van Raoul gewoon het adres van Good Manors ingeven, ookal is da geen echt residental adres, maakt ni uit zegt hij .. Hij heeft mij al zitten vertellen hoe ge hier nogal moet kunnen liegen en foefelen overal :D
dusja, ik ga nu ook is kijken voor Shared accommodation, daar heeft Raoul mij ook een goeie website voor gegeven en erbij gezegd welke buurten ik best ga; dus JEEJ !!

oke, ik ben dus nu fotos aan t uploaden, ben ondertussen al is naar Sydney Centrum getrokken, botanische tuinen doorgewandeld, en dan operah house enzo gezien, logisch :) dus daar zijn ook fototjes van ..

ik ga nu dus nog wa zoeken naar shared accommodation, de fotos volgen nog, want ik heb ze (oeps) te groot getrokken en uploaden duurt forever, dus moet ze eerst ff verkleinen, maar huis vinden gaat voor !!)


groetjessss !!
xxxx


  • 06 Februari 2009 - 08:17

    Tessina:

    Hey Loesje!
    Het klinkt daar echt geweldig!! Er lopen hier wel een paar jaloersen rond!!
    Heeft iemand je trouwens al over William verteld? Hij noemt eigenlijk Ben. We haddeb ons verwacht aan een sexy übercoole, Schot of Ier, maar het is een Hollander met een kap geworden die we buite de dag van aankomst niet gezien hebben. Hij studeert een totaal bizarre studie om hierna zelfstandige te worden, en doet nu zijn stage bij CJP (waarbij ik by the way net een te coole strip heb gewonnen: De maagd en de neger). Lichte tegenvaller. En blijkbaar nog het meest voor "onze" Hollander.
    Zo, ik ga je nu laten. Nog even de typische nieuwtjes van La Belgique: de zon doet haar uiterste best en geeft zelfs redelijk wat warmte voor een winter en er stond gisteren in de krant dat er in de buurt van Sydney krokodillen in de straten rondlopen (al zo'n beestjes gezien?).

    Knuffel!
    Tessina

  • 06 Februari 2009 - 08:20

    Loes:

    oke; danku Tessina; nu durf ik hier t straat nimeer op :D k ben ze nog ni tegengekomen iig !

    en nee niemand heeft mij nog ni verteld over William .. ik heb wel een zwak voor Hollanders natuurlijk ( t is te zeggen; voor de meesten .. ;) )

    Die strip wil ik wel duidelijk is lenen als ik terug ben !

    wel altijd leuk om iets te horen; moest ge Amber tegenkomen op de gang; zeg is da ik online ben nu, want ze antwoordt ni op msn ;)

    tot de volgende !!
    xxxx

  • 07 Februari 2009 - 12:05

    Kaat:

    IK WIL OOK NAAR AUSTRALIE EN BEN KEI JALOERS EN IK MIS U!

    LOVEYOU
    ICH LIEBE DICH
    (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 41306

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: