een of andere error .. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu een of andere error .. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

een of andere error ..

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

17 Maart 2009 | Australië, Sydney

oke er is iets misgegaan met het vorige bericht, in ieder geval bij mij toch, als ik op de link in de mail klik (die jullie normaal allemaal gekregen hebben), dan kom ik uit bij mijn vorige (hele lange) bericht,
dus moet je gewoon op volgende klikken om het nieuwste berichtje te lezen ;)

groetjes!

Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen: 590
Totaal aantal bezoekers 41306

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: