al weer ff geleden .. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu al weer ff geleden .. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

al weer ff geleden ..

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

17 Februari 2009 | Australië, Sydney

jaja, Loes is een druk meisje he !
nee da s ni echt waar, ik zit alleen sinds een paar dagen op een andere kamer, waar ik geen stopcontact in de buurt heb en dus amper op internet kan, EN Katja en Leen waren hier dit weekend dus ben eigenlijk heel weinig in de hostel geweest..

Er is wel heel goed nieuws: binnen minder dan 2 weken, op zaterdag 28februari, heb ik een appartementje !! eindelijk !!
dan kan ik eindelijk weer muziek opzetten, skypen, ZELF KOKEN, hemels gewoon :)
en het beste is nog dat het helemaal gemeubeld is, echt alles is er (buiten een wasmachine), van bestek tot lakens tot een tv tot een strijkijzer !!
dus moet ik ook echt niks meer gaan aankopen !

t is het appartementje boven de garage van Raoul, mijn stage-begeleider hier, vanwaar ik makkelijk naar het strand kan EN makkelijk naar t centrum kan ook, en het ligt vlak bij een shoppincentrum, ook belangrijk natuurlijk ;)

Voor de rest weet ik ni direct wa te vertellen .. nieuwe foto's heb ik nog niet, Katja en Leen waren fotograaf dit weekend (dus jaja, nu zijn er ook een paar foto's waar ik effectief op sta ;))

we zijn ook uitgeweest zaterdag, eerste keer hier in Sydney, en het rare is, als ge hier ff naar buiten gaat om 3 uur s nachts, laten ze u nimeer binnen .. blijkbaar als ze controle hebben en het blijkt dat ze alcohol serveren aan mensen die al dronken zijn, mogen ze de boel sluiten .. wat ik toch raar vind, want wij waren nuchter, plus om 3 uur is dus alles ook ongeveer gedaan .. maar voor de rest was het wel HEEL gezellig :)


k zal ook ff over het weer vertellen .. na meer dan een week van 45 graden, is het stillekes aan beginnen regenen .. het regent nu al een week, op zich valt het wel mee, vaak droge perioden ook, maar soms komt het echt met bakken uit de hemel en voel ik me net in België! :)

woensdag en donderdag zou het weer 27-28 graden worden, dan weer wat minder in het weekend, en dan weer wat beter, dus t is nogal wisselvallig ..


euuum, ik heb nog geen haaien gezien, ookal is het hier ff haaienperiode, maar ik vind die mensen die s ochtends of s avonds gaan surfen/duiken dan ook niet zo slim, er wordt ook voor gewaarschuwd dat da ni slim is om te doen tijdens die tijdstippen, en dan ZEKER al ni alleen (zoals die duiker bv), dusja; ni zo snugger he :)

zondag is hier een nationale mourning day, vanwege de bosbranden, wat hier natuurlijk een nationale ramp is, is ook wel erg hier hoor, als ge de kranten leest enzo, krijg er altijd een krop in mijn keel van ..



euuuum ik denk dat da alles is voor nu, ik zit eigenlijk te wachten op mijn stage begeleider want ik zit zonder werk, maar die is hier nog ni dussss .. facebook ;)


groetjes !! xx

  • 17 Februari 2009 - 14:25

    Marc:

    Go for it

  • 21 Februari 2009 - 19:51

    Kaat:

    AHAHAHA De Marc!
    Boesje kmis je! NEE NEE ik wil ook naar Australie komen, het kakweer van Belgie hangt men strot uit! Ik wil zon, zee, strand, kleedjes, weg die jassen, weg die botten!

    Nondedju!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009
Verslag gelezen: 362
Totaal aantal bezoekers 41306

Voorgaande reizen:

05 September 2009 - 18 November 2009

Rondreis Australia

01 Februari 2009 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: