nieuwe foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Loes Bovin - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: LOES

Blijf op de hoogte en volg Loes

17 Maart 2009 | Australië, Sydney

eventjes een snel berichtje om te zeggen dat ik EINDELIJK nog eens wat foto's heb geupload, die te vinden zijn op:

reacties zijn altijd welkom ;)
ik zit nu op mijn werk dus ga geen lang bericht typpen,
vanavond ga ik normaal eten bij Raoul (baas) en Ilse (zijn vriendin), er komen blijkbaar nog een aantal Nederlandse vriendinnen van Ilse langs,

donderdag ga ik naar De Toverfluit kijken (opera) in The Opera House!

en zaterdag trek ik voor een dag naar de Blue Mountains met een tour, het is maar 1 dag, maar dan kan ik daar zien of ik nog alleen terug wil komen :)

dus een drukke week voor een keer!

veel groetjes en ik mis jullie wel hoor :)

xxxx

• 17 Maart 2009 - 16:41

An Craninckx:

Hoi Loes

ik vond de Blue Mountains wel mooi. Zeker met dat treintje eens naar beneden gaan.
    Veel plezier.
    Groetjes
    An

• 17 Maart 2009 - 20:33

Papa:

Dikke knuffel en geniet van de blauwe bergen en de toverfluit

Loes

1 februari vertrek ik naar Sydney, voor bijna 4 maanden, om daar mijn stage te gaan doen, bij een bedrijf dat Good Manors heet.. Bij deze probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurt daar, en kunnen jullie mij ook een beetje up to date houden van wat er in Belgie nog allemaal gebeurt :)

Actief sinds 17 Jan. 2009